Underwater Archaeology
In power from: 15 Aug 2024
Registration criteria
Rekrutacja na studia odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń. Kandydat powinien się zarejestrować w IRK, wnieść opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł oraz posiadać dyplom ukończenia studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich (lub dyplom równoważny) z dowolnego kierunku.
Wymagane dokumenty
Kandydat składa następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studia – generowane z systemu IRK i podpisane;
- oryginał lub uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych: dyplomu magistra albo dyplomu licencjata albo dyplomu inżyniera albo dyplomu równorzędnego wydanego za granicą1), celem sporządzenia kopii i poświadczenia jej zgodności z oryginałem lub uwierzytelnionym odpisem, albo oryginał zaświadczenia o ukończeniu studiów zawierającego informacje o poziomie, kierunku i profilu studiów, uzyskanym tytule zawodowym oraz słownie określonym wyniku ukończenia studiów wraz z oświadczeniem kandydata, w którym zobowiązuje się on do przedstawienia oryginału lub uwierzytelnionego odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych w ciągu 30 dni od jego wydania, pod rygorem skreślenia z listy uczestników studiów;
- podpisane zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia podyplomowe – generowane z systemu IRK (w dwóch egzemplarzach);
- podpisane oświadczenie o adresie poczty elektronicznej – generowane z systemu IRK
- deklaracja imienna o posiadaniu stopnia nurkowego „średniego” uprawniającego do nurkowania na poziomie np. CMAS P2; PADI RESCUE lub równoważnych stopni wydanych przez inne federacje nurkowe uznawane w Polsce, lub deklaracja ukończenia odpowiednich kursów na wymagany stopień przed wyjazdem na praktyki podwodne.
1) W przypadku, gdy kandydat legitymuje się dyplomem ukończenia studiów wyższych uzyskanym za granicą:
- poświadczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych w formie legalizacji lub apostille;
- tłumaczenie przysięgłe dyplomu na język polski;
- zaświadczenie o uznaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych wydanego za granicą lub oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia takiego zaświadczenia w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania (w przypadku gdy dyplom ukończenia studiów wyższych podlega obowiązkowi nostryfikacji – zaświadczenie o nostryfikacji dyplomu albo oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia zaświadczenia o nostryfikacji dyplomu w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania).
Dokumenty można składać:
- osobiście do Komisji Rekrutacyjnej w miejscu: Wydział Archeologii UW, budynek Szkoły Głównej, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, w pokoju 1.09 (parter);
- za pośrednictwem firmy kurierskiej (decyduje data wpływu dokumentów do jednostki - kopie dokumentów w tym przypadku muszą być potwierdzone notarialnie) na adres: Komisja Rekrutacyjna WA UW, Wydział Archeologii UW, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, z dopiskiem: Archeologia Podwodna – studia podyplomowe.
Harmonogram rekrutacji
- Rozpoczęcie rejestracji w systemie IRK: 19.08.2024
- Ostatni dzień rejestracji w systemie IRK: 12.09.2024
- Ostatni dzień wnoszenia opłaty rekrutacyjnej: 13.09.2024
- Ogłoszenie wyników rekrutacji: 24.09.2024
- Przyjmowanie dokumentów od kandydatów: 25-26.09.2024