Clinical Trials Academy – Methodology, Organization and Monitoring
In power from: 1 Oct 2024
Registration criteria
Rekrutacja
O przyjęcie na studia mogą ubiegać się absolwenci studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (licencjat, inżynier lub magister) znający język angielski na poziomie co najmniej B2 (posiadający certyfikat potwierdzajcy znajomość języka angielskiego lub dyplom ukończenia studiów w języku angielskim lub przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzającej biegłość językową).
Rekrutacja na studia odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń w systemie IRK. Podstawą udziału w rekrutacji jest rejestracja w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydata (IRK) oraz wniesienie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł.
Wymagane dokumenty
Kandydat składa następujące dokumenty:
- wydrukowane z systemu IRK podpisane podanie o przyjęcie na studia podyplomowe;
- oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich lub licencjackich lub inżynierskich lub równorzędny wydany za granicą, celem sporządzenia kopii i poświadczenia jej zgodności z oryginałem lub uwierzytelnionym odpisem, albo oryginał zaświadczenia o ukończeniu studiów zawierającego informacje o poziomie, kierunku i profilu studiów, uzyskanym tytule zawodowym oraz słownie określonym wyniku ukończenia studiów wraz z oświadczeniem kandydata, w którym zobowiązuje się on do przedstawienia oryginału lub uwierzytelnionego odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych w ciągu 30 dni od jego wydania. Od kandydata legitymującego się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą dodatkowo wymagane są:
· poświadczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych w formie legalizacji lub apostille,
· tłumaczenie przysięgłe dyplomu na język polski,
· zaświadczenie o uznaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych wydanego za granicą lub oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia takiego zaświadczenia w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania (w przypadku gdy dyplom ukończenia studiów wyższych podlega obowiązkowi nostryfikacji – zaświadczenie o nostryfikacji dyplomu albo oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia zaświadczenia o nostryfikacji dyplomu w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania);
- certyfikat znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (dotyczy kandydatów, którzy nie przystępują do rozmowy sprawdzającej biegłość językową).
Dokumenty należy składać osobiście pod adresem lub przesłać pocztą (decyduje data nadania dokumentów):
Wydział Chemii UW
ul. Pasteura 1 pok. 208
02 - 093 Warszawa
z dopiskiem: "CTA".
Harmonogram rekrutacji
Termin rejestracji w systemie IRK: 02.10.2024 r. - 29.10.2024 r.
Termin wniesienia opłaty rekrutacyjnej: do 30.10.2024 r.
Termin ogłoszenia wyników: 12.11.2024 r.
Przyjmowanie dokumentów: 02.10.2024 r. - 08.11.2024 r.
Czesne
Opłata za studia wynosi 9 000 zł
Opłata wnoszona w II ratach
I rata 4 500 zł
II rata 4 500 zł
Termin wpłaty całości lub pierwszej raty za jeden semestr przypada na dzień nie później niż do dnia w którym odbywa się pierwszy zjazd w ramach studium podyplomowego. Termin drugiej raty przypada na dzień pierwszego zjazdu drugiego semestru.