Microbiology, Hygiene, Environment


In power from: 7 Jul 2025

Registration criteria

Rekrutacja

Opis rekrutacji

O przyjęcie na studia mogą ubiegać się absolwenci studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (licencjat, inżynier i magister) o profilu biologiczno-chemicznym. Studia kierowane są do osób poszukujących pracy, a także związanych zawodowo z proponowaną tematyką, które chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Studia adresowane są szczególnie do pracowników laboratoriów mikrobiologicznych przy zakładach produkcyjnych oraz osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości w procesie wytwarzania produktów spożywczych, leczniczych, kosmetycznych.

Kandydaci przyjmowani są według kolejności zgłoszeń. Pierwszeństwo mają kandydaci z wykształceniem lub doświadczeniem mikrobiologicznym (praca w laboratorium mikrobiologicznym).

Podstawą udziału w rekrutacji jest rejestracja w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydata (IRK), wypełnienie wymaganych danych, załączenie skanu dyplomu oraz wniesienie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł.

Wymagane dokumenty

Zakwalifikowani kandydaci składają komplet dokumentów:

Dokumenty należy składać osobiście do sekretariatu studiów w godzinach jego pracy 9:00-15:30 lub przesłać pocztą (decyduje data nadania dokumentów, przesyłane kopie dokumentów powinny być poświadczone notarialnie):

Sekretariat studiów podyplomowych

Wydziału Biologii UW

ul. Miecznikowa 1 pokój 404A

02-096 Warszawa

Harmonogram rekrutacji

Termin rejestracji w systemie IRK: 25.07.2025 r. - 22.08.2025 r.

Termin wniesienia opłaty rekrutacyjnej: do 23.08.2025 r.

Termin ogłoszenia wyników: 27.08.2025 r.

Przyjmowanie dokumentów: 27.08.2025 r. - 10.09.2025 r.

Czesne

Opłata za studia wynosi 8 800 zł

Opłata jednorazowa wnoszona jest w terminie od 12.09.2025 r. do 26.09.2025 r.

Opłata jest wnoszona na indywidualny numer konta generowany po immatrykulacji studenta do USOS (Uniwersytecki System Obsługi Studiów). Immatrykulacja w aplikacji USOS umożliwia przenoszenie danych kandydatów na studia z systemu IRK do USOS.