Doskonalenie warsztatu tłumacza w zakresie przekładu pisemnego
W mocy od: 25 czerwca 2025
Zasady kwalifikacji
Rekrutacja
Rekrutacja odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń w systemie IRK.
Kandydat powinien:
- znać język angielski na poziomie co najmniej C1,
- posiadać dyplom ukończenia studiów licencjackich lub inżynierskich lub magisterskich,
- zarejestrować się w IRK,
- dokonać opłaty rekrutacyjnej 85 zł.
Wymagane dokumenty
Kandydat składa następujące dokumenty:
- podanie z prośbą o przyjęcie (wydrukowane z systemu IRK);
- zobowiązanie do wnoszenia płatności za studia (wydrukowane z systemu IRK);
- oryginał lub uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych: dyplomu magistra albo dyplomu licencjata albo dyplomu inżyniera celem sporządzenia kopii i poświadczenia jej zgodności z oryginałem lub uwierzytelnionym odpisem;
- dokument poświadczający znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie biegłości językowej C1 Europejskiego Opisu Systemu Kształcenia Językowego. Za dokument poświadczający znajomość języka angielskiego uznaje się:
- dyplom ukończenia studiów na kierunku filologia angielska lub studiów prowadzonych w języku angielskim;
- Certyfikat biegłości językowej wydany przez Radę Koordynacyjną ds.Nauczania Języków Obcych i Certyfikacji Biegłości Językowej, Certificate in Advanced English, Certificate of Proficiency in English, Business English Certificate, Certificate in English for International Business and Trade, Test of English as a Foreign Language;
- Certyfikaty wydane przez następujące instytucje: Educational Testing Service (ETS), European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages (ECL), City & Guilds Pitman Qualifications, Pitman Qualifications Institute, Edexcel, Pearson Language Tests, Pearson Language Assessments, Education Development International (EDI), London Chamber of Commerce and Industry Examinations Board, University of Cambridge ESOL Examinations, British Council, IDP IELTS Australia, zaświadczenia o zdanym egzaminie resortowym w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Ministerstwie Obrony Narodowej, Ministerstwie Gospodarki, oraz równorzędne.
- kopia świadectwa dojrzałości albo dyplomu IB albo dyplomu EB albo świadectwa dojrzałości uzyskanego za granicą.
Wymagane dokumenty (kopie dokumentów powinny być poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem) należy złożyć osobiście lub przez pełnomocnika lub korespondencyjnie (decyduje data wpływu dokumentów do Sekcji Obsługi Studiów) na adres:
Sekcja Obsługi Studiów (Studia Podyplomowe)
Wydział Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Dobra 55 pok. 2.410
00 - 312 Warszawa
Harmonogram rekrutacji
Termin rejestracji: 30.06.2025 r. - 30.09.2025 r.
Termin wniesienia opłaty rekrutacyjnej: do 01.10.2025 r.
Termin ogłoszenia wyników: 06.10.2025 r.
Przyjmowanie dokumentów: od 08.09.2025 r. do 30.09.2025 r.
Czesne
4 900 zł płatne w czterech ratach:
I rata 1 225 zł płatna do 10.10.2025 r.
II rata 1 225 zł płatna do 10.12.2025 r.
III rata 1 225 zł płatna do 10.02.2026 r.
Iv rata 1 225 zł płatna do 10.04.2026 r.