Historia sztuki, stacjonarne, drugiego stopnia
W mocy od: 10 stycznia 2024
Zasady kwalifikacji
Zasady kwalifikacji
Przeniesienie z innej uczelni jest możliwe w uzasadnionych i udokumentowanych przypadkach, wyłącznie z uczelni posiadającej akredytację Państwowej Komisji Akredytacyjnej na kierunek historia sztuki drugiego stopnia.
O przeniesienie z innej uczelni student może ubiegać się po zaliczeniu pierwszego roku studiów. Przeniesienie odbywa się tylko z pierwszego na drugi rok studiów.
W pierwszej kolejności będą przyjmowani kandydaci ze średnią z dotychczasowego toku studiów na poziomie min. 4,5. W przypadku większej liczby kandydatów niż przewiduje to limit miejsc, zostanie stworzona lista rankingowa na podstawie średniej z toku studiów. W sytuacji, gdy pozostaną wolne miejsca, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, może być wyrażona zgoda na przeniesienie na podstawie niższej średniej.
Student zobligowany jest do uzupełnienia wymaganych przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej różnic programowych.
Kandydat zobowiązany jest załączyć na osobistym koncie rekrutacyjnym w systemie IRK następujące dokumenty:
1. umotywowany wniosek o przeniesienie;
2. zaświadczenie z dziekanatu macierzystej jednostki zawierające następujące informacje:
- potwierdzenie posiadania przez kandydata praw studenckich,
- poziom i forma odbywanych studiów,
- liczba zaliczonych etapów (semestrów) studiów ze wskazaniem ich kierunku,
- średnia wszystkich ocen uzyskanych w trakcie dotychczasowego toku studiów;
3. kartę przebiegu studiów z wykazem zaliczonych przedmiotów (nazwa przedmiotu, liczba godzin, oceny, punkty ECTS) potwierdzoną przez macierzystą jednostkę z adnotacją o stosowanej w uczelni skali ocen;
4. podpisane przez dziekana (dyrektora) macierzystej jednostki zaświadczenie, że student wypełnił wszystkie obowiązki wynikające z przepisów obowiązujących w jego macierzystej jednostce (nie zalega z żadnymi zaliczeniami i płatnościami).
Złożenie niekompletnej dokumentacji skutkuje decyzją negatywną.
Sprawdzenie kompetencji kandydatów do studiowania w języku polskim
W zakresie potwierdzenia kompetencji językowych kandydatów do studiowania w języku polskim obowiązują ogólne zasady określone w uchwale rekrutacyjnej Senatu UW na rok akademicki 2024/2025. Kandydat zobowiązany jest przestawić honorowany przez Uniwersytet Warszawski dokument poświadczający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B2.
Terminy
Ogłoszenie wyników: 16 września 2024 r.
Przyjmowanie dokumentów: 17-18 września 2024 r.
Opłaty
Opłata za wydanie legitymacji studenckiej (ELS)
Wymagane dokumenty
Lista dokumentów wymaganych do złożenia w formie papierowej w przypadku zakwalifikowania na studia
Dodatkowe informacje
Koordynator ds. rekrutacji w trybie przeniesienia z innej uczelni: Katarzyna Śniecińska, k.sniecinska@uw.edu.pl, (22) 55-24-540
Znajdź nas na mapie: Instytut Historii Sztuki