Degree programmes (first-cycle, second-cycle, long-cycle) - 2025/2026

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Digital Marketing

Details
Code NZ2-DIM
Organizational unit Faculty of Management
Field of studies Digital Marketing
Form of studies Part-time (extramural)
Level of education Second cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Minimum number of students 15
Admission limit 90
Duration 1,5 year
Recruitment committee address rekrutacja@wz.uw.edu.pl
tel. (22) 55-34-190
WWW address https://wydzialzarzadzania.wz.uw.edu.pl/
Required document
  • Higher education
  Ask a question
Phase 1 (05.06.2025 00:00 – 22.07.2025 23:59)

Dziedzina: nauki społeczne

Dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości

Język wykładowy: polski

Tytuł zawodowy, który uzyskasz po skończeniu studiów: magister

Gdzie i kiedy będziesz mieć zajęcia

Miejsce: Zajęcia odbywają się w Kampusie Służewiec, na Wydziale Zarządzania UW, przy ulicy Szturmowej 1/3

Czas: Zajęcia odbywają się od piątku do niedzieli w godzinach 8:00-20:00

Jaką wiedzę, umiejętności i kompetencje zdobędziesz na kierunku Digital Marketing

Poznasz nowoczesny marketing od praktycznej strony – nauczysz się planować i realizować strategie marketingowe, tworzyć kampanie reklamowe i analizować ich skuteczność. Będziesz pracować z narzędziami cyfrowymi, sztuczną inteligencją, big data i automatyzacją. Dowiesz się, jak wykorzystywać social media, budować społeczności wokół marek i skutecznie zarządzać kampaniami w Google Ads, Meta Ads i innych platformach.

Zdobędziesz umiejętności tworzenia angażujących treści, storytellingu i budowania wizerunku marki online. Nauczysz się analizować dane, wyciągać wnioski i podejmować decyzje oparte na liczbach. Będziesz korzystać z narzędzi AdTech i MarTech, poznasz najnowsze rozwiązania, które zmieniają współczesny marketing.

Rozwiniesz też kompetencje miękkie – pracę zespołową, wystąpienia publiczne, debatowanie i prezentowanie pomysłów. To wszystko przygotuje Cię do pracy w dynamicznym, cyfrowym środowisku i pomoże odnaleźć się w roli nowoczesnego specjalisty lub menedżera marketingu.

Gdzie możesz znaleźć pracę po ukończeniu studiów Digital Marketing

Specjaliści z zakresu digital marketingu są potrzebni w każdej branży – od małych firm po międzynarodowe korporacje. Możesz pracować w sektorze prywatnym, ale też w instytucjach publicznych, takich jak administracja, edukacja, ochrona zdrowia czy służby mundurowe.

To także świetny punkt wyjścia, jeśli chcesz prowadzić własny biznes online. Możliwości jest wiele: możesz projektować kampanie jako specjalista ds. marketingu cyfrowego, analizować dane i optymalizować działania jako performance marketer lub analityk, tworzyć komunikację w mediach społecznościowych jako social media manager albo rozwijać sprzedaż online jako menedżer e-commerce. Jeśli interesuje Cię technologia i zmiany w firmach – możesz też odpowiadać za cyfrową transformację jako digital transformation manager.

Czy na kierunku studiów Digital Marketing są różne specjalności i specjalizacje

Nie ma sztywno określonych specjalizacji, ale program studiów jest elastyczny i pozwala dostosować naukę do własnych zainteresowań. Wspólna część kierunku obejmuje zajęcia z zakresu zarządzania i marketingu cyfrowego – to solidna podstawa, na której możesz budować swoje kompetencje.

Oprócz tego masz do wyboru różnorodne zajęcia, dzięki którym pogłębisz wiedzę w wybranych obszarach – takich jak media społecznościowe, analityka danych, e-commerce, storytelling, nowe technologie czy sztuczna inteligencja w marketingu. Sam decydujesz, w jakim kierunku chcesz się rozwijać.

Czego będziesz się uczyć na studiach Digital Marketing

Studia Digital Marketing to połączenie wiedzy z obszaru zarządzania, marketingu i nowoczesnych technologii. Program został zaprojektowany tak, aby przygotować Cię do pracy w dynamicznym, cyfrowym środowisku.

W module obowiązkowym poznasz fundamenty zarządzania i działania biznesu – nauczysz się autoprezentacji i zasad etykiety w relacjach zawodowych, pracy zespołowej i przywództwa. Zdobędziesz wiedzę z zakresu zarządzania ekorozwojowego i marketingowego, poznasz aktualne trendy rynkowe i sposób ich wykorzystania w praktyce biznesowej. Dowiesz się także, jak prowadzić badania i analizy rynku, planować działalność gospodarczą i poruszać się w jej prawnych ramach – zarówno w świecie offline, jak i online. Poznasz podstawy etyki biznesowej, zrozumiesz rolę kultury organizacyjnej i różnic międzykulturowych, a także rozwiniesz umiejętności korzystania z narzędzi IT w e-biznesie. Na każdym etapie studiów będziesz śledzić zmieniające się trendy rynkowe w cyklu zajęć opartych na analizie konkretnych przypadków biznesowych.

Zajęcia kierunkowe wprowadzą Cię w świat nowoczesnego marketingu cyfrowego. Nauczysz się tworzyć strategie marketingowe online, rozumieć cyfrowe zachowania konsumentów, prowadzić komunikację omnichannel oraz projektować i publikować angażujące treści cyfrowe. Poznasz narzędzia do analityki marketingowej i performance marketingu, które pozwolą Ci optymalizować działania w kampaniach reklamowych. Nauczysz się jak wykorzystywać nowe technologie w planowaniu i prowadzeniu działań marketingowych.

Dodatkowo masz możliwość wyboru przedmiotów zgodnych z Twoimi zainteresowaniami i celami zawodowymi – możesz pogłębiać wiedzę z zakresu digital marketingu, e-commerce, analityki danych, komunikacji czy technologii marketingowych.

To studia, które dają Ci nie tylko solidną wiedzę, ale też konkretne umiejętności – potrzebne na dzisiejszym rynku pracy i w świecie, który stale się zmienia. Jest to możliwe dzięki odpowiedniemu doborowi metod pracy. Nasze zajęcia są angażujące i inspirujące. Dobrze wyjaśniona podczas wykładów teoria jest podstawą dyskusji, pracy nad realnymi przypadkami oraz rozwiązywania problemów biznesowych. Wszystko to dzieje się podczas naszych ćwiczeń i konwersatoriów.

Czy podczas studiów będziesz realizować praktyki

Nie ma obowiązkowych praktyk, ale wiele zajęć pozwala zdobyć doświadczenie w działaniu. Część z nich ma formę warsztatową, opartą na pracy nad konkretnymi zadaniami. Spotkasz prowadzących, którzy na co dzień pracują w branży – dzielą się wiedzą i pokazują, jak wygląda praktyka. Dzięki temu łatwiej zorientujesz się, w jakim kierunku chcesz się rozwijać.

Czy podczas studiów istnieje możliwość realizacji jednego/kilku semestrów na innej uczelni

Tak, możesz skorzystać z programów MOST lub ERASMUS+.

Gdzie znajdziesz więcej informacji i programie studiów Digital Marketing

Wejdź na naszą stronę


Zasady kwalifikacji dla kandydatów z dyplomem polskim

O przyjęcie na pierwszy rok studiów drugiego stopnia mogą ubiegać się osoby z dyplomem licencjata, magistra, inżyniera lub równorzędnym.

Kandydaci są przyjmowani na studia na podstawie średniej arytmetycznej wyliczonej z:

  • końcowej oceny z dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • średniej ocen z toku studiów.

W postępowaniu kwalifikacyjnym tworzy się listę rankingową sporządzoną w oparciu o uzyskaną końcową ocenę według powyższych kryteriów.

 

Zasady kwalifikacji dla kandydatów z dyplomem zagranicznym

Obowiązują takie same zasady, jak dla kandydatów z dyplomem uzyskanym w Polsce.
W przypadku braku oceny na dyplomie ukończenia studiów wyższych, wydanym za granicą, za ocenę równoważną zostanie uznana średnia ocen z toku studiów, przyrównana do skali ocen stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Sprawdzian kompetencji kandydata do studiowania w języku polskim

Kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wyższych uzyskanym za granicą, którzy nie posiadają honorowanego przez Uniwersytet Warszawski dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (zgodnego z ogólnymi wymogami określonymi w uchwale rekrutacyjnej), przystępują do rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzającej znajomość języka polskiego.

Podczas rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzającej znajomość języka polskiego oceniona zostanie umiejętność czytania i rozumienia tekstu oraz umiejętność formułowania wypowiedzi w języku polskim.

Rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca znajomość języka polskiego zostanie przeprowadzona w oparciu o treść artykułów z części ekonomicznej dziennika „Rzeczpospolita”.

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzającej znajomość języka polskiego: 5

Liczba punktów konieczna do uznania rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzającej znajomość języka polskiego za zdaną: 3

Punktacja z rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzającej znajomość języka polskiego nie jest wliczana do punktacji końcowej.

Termin rozmowy sprawdzającej znajomość języka polskiego (jeśli dotyczy kandydata): 29 lipca 2025 r., godz. 9:00 (rozmowa przeprowadzona zostanie zdalnie na platformie Zoom lub stacjonarnie na Wydziale Zarządzania ul. Szturmowa 1/3)

UWAGA: po dokonanej rejestracji i uiszczeniu opłaty rekrutacyjnej, prosimy o wskazanie preferowanej formy egzaminu - zdalna/stacjonarna, wysyłając maila na adres Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Zarządzania rekrutacja@wz.uw.edu.pl

Wymagania dotyczące znajomości języka polskiego. >> Otwórz stronę! <<

 

Terminy

Ogłoszenie wyników: 1 sierpnia 2025 r.

Przyjmowanie dokumentów: 

  • I termin: 4-6 sierpnia 2025 r.
  • II termin (w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w pierwszym terminie): 7-8 sierpnia 2025 r.
  • III termin (w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w drugium terminie): 11-12 sierpnia 2025 r.
  • kolejne terminy wyznaczone przez komisję rekrutacyjną, w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w poprzednich terminach

 

Opłaty

Opłata rekrutacyjna (w tym opłaty wnoszone za granicą)

Opłata za wydanie legitymacji studenckiej (ELS)

Studia są płatne - wysokość opłat za studia

 

Wymagane dokumenty

Lista dokumentów wymaganych do złożenia w formie papierowej w przypadku zakwalifikowania na studia

 

Dodatkowe informacje

Znajdź nas na mapie: Wydział Zarządzania