• log in
  • create an account

Admission for postgraduate studies 2024/2025

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Medical Device Quality Manager

Details
Code SP-PRK-MJWM
Organizational unit Faculty of Management
Field of studies Management
Form of studies Part-time
Level of education Postgraduate (post diploma)
Language(s) of instruction Polish
Minimum number of students 10
Admission limit 50
Duration 2 semesters
Recruitment committee address ul. Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa
tel. 22 55 34 181/ 022 55 34 032
e-mail: psm@wz.uw.edu.pl
Office opening hours Poniedziałek – Piątek w godz. 10.00-15.00
Soboty 9.00-15.00 (w dni zjazdu)
Niedziele 9.00-12.00 (w dni zjazdu)
WWW address https://wz.uw.edu.pl/studia-podyplomowe/menedzer-jakosci-wyrobow-medycznych/
Required document
  • Higher education
  Ask a question
There is currently no active phase.

(show past turns)

Kandydaci

Grupa I – absolwentów uczelni wyższych posiadających doświadczenie w pracy u producentów wyrobów medycznych,

Grupa II – absolwentów uczelni technicznych (np. inżynieria materiałowa, technologia chemiczna, mechatronika), przyrodniczych (np. chemia, biologia, biotechnologia), medycznych, stomatologicznych, farmaceutycznych, weterynaryjnych i innych, pragnących zdobyć, poszerzyć i ugruntować wiedzę z zakresu regulacji prawnych, systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem w obszarze wyrobów medycznych,

Grupa III – absolwentów uczelni wyższych planujących swój rozwój zawodowy w obszarze wyrobów medycznych.

Opis Studiów

Dedykowany program edukacyjny, który przygotuje uczestników do efektywnego zarządzania procesami, jakością, rozumienia przepisów i standardów branży medycznej.

Celem programu jest dostarczenie uczestnikom: aktualnej wiedzy z zakresu przepisów, norm, najlepszych praktyk w branży medycznej oraz umiejętności do skutecznego zarządzania jakością

Program studiów

Program obejmuje 160 godzin zajęć praktycznych i teoretycznych z zakresu wymagań kompetencji regulacji z obszaru medycznego.

Wykładowcy

Zajęcia prowadzone są przez  profesjonalny zespół m.in. dr Michał Pachowski, dr Katarzyna Rychlicka-Maraszek, dr Krzysztof Kałucki, dr Julita Majczyk, dr hab. Mariusz Trojanowski, prof. UW, dr n. med. I n. o z. Jacek Nowak.

Tryb studiów i częstotliwość zjazdów

Tryb studiów niestacjonarny, Zjazdy odbywają się przeciętnie, co dwa tygodnie w trybie hybrydowym sobota-niedziela.

TERMINY ZJAZDÓW: 1 SEMESTR

  • 19 i 20.X.2024 r.
  • 16 i 17.XI.2024 r.
  • 23 i 24.XI.2024 r.
  • 30.XI i 1.XII.2024 r.
  • 14 i 15.XII.2024 r.
  • 11 i 12.I.2025 r.
  • 25 i 26.I.2025 r.

Zaliczenia

Zaliczenia odbywają się poprzez realizację oraz prezentację pracy zaliczeniowej w formie projektu organizacyjnego, realizowanego w 3-5 osobowych grupach zadaniowych, a także obecności na zajęciach.

Absolwenci

Współcześnie każdy producent wyrobu medycznego, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, musi posiadać osobę odpowiedzialną za zgodność regulacyjną. Wymagania kompetencyjne dla tychże osób zostały opisane w artykule 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. dla producentów wyrobów medycznych do ogólnego zastosowania, oraz w artykule 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. dla producentów wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro.

Zarządzanie obszarem zgodności regulacyjnych wymaga posiadania przez kandydatów najwyższych kompetencji, które można rozwijać na tym kierunku.


Rekrutacja

Rekrutacja odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń w systemie IRK.

W postępowaniu kwalifikacyjnym może wziąć udział osoba, która:

  1. posiada kwalifikację pełną co najmniej na poziomie 6 PRK uzyskaną w systemie szkolnictwa wyższego i nauki;
  2. zarejestrowała się w systemie IRK;
  3. wniosła opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 PLN w terminie zgodnym z harmonogramem.

Wymagane dokumenty

Kandydaci składają następujące dokumenty:

  • podanie o przyjęcie na studia (generowane z IRK),
  • kserokopię podpisanego przez kandydata dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich, magisterskich lub równorzędnego wydanego za granicą1)), potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez pracownika dziekanatu (na wydziale) lub notariusza lub oryginał zaświadczenia o ukończeniu studiów zawierającego informacje o poziomie,
  • życiorys (generowany z IRK),
  • oświadczenie o adresie poczty elektronicznej (generowane z IRK),
  • zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności (generowane z IRK),
  • dwie podpisane umowy o odpłatności za studia podyplomowe według wzoru z zarządzenia nr 5 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 16 stycznia 2023 r., uzupełnione o wymagane dane (imię i nazwisko, PESEL, dane teleadresowe, nr konta bankowego kandydata).

1) W przypadku, gdy kandydat legitymje się dyplomem ukończenia studiów wyższych uzyskanym za granicą:

  • poświadczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych w formie legalizacji lub apostille,
  • tłumaczenie przysięgłe dyplomu na język polski,
  • zaświadczenie o uznaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych wydanego za granicą lub oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia takiego zaświadczenia w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania, ale nie później niż przed rozpoczęciem studiów (w przypadku gdy dyplom ukończenia studiów wyższych podlega obowiązkowi nostryfikacji - zaświadczenie o nostryfikacji dyplomu albo oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia zaświadczenia o nostryfikacji dyplomu w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania).

Dokumenty  można składać osobiście w sekretariacie Studiów Podyplomowych w godzinach pracy sekretariatu lub przesłać pocztą z dopiskiem "studia podyplomowe" (decyduje data wpływu dokumentów do Wydziału Zarządzania) na adres:

Wydział Zarządzania

Uniwersytet Warszawski

ul. Szturmowa 1/3

02-678 Warszawa

Terminy

Termin rejestracji w systemie IRK: od 14.10.2024 r. do 18.10.2024 r.

Termin wniesienia opłaty rekrutacyjnej: do 19.10.2024 r.

Termin ogłoszenia wyników: 24.10.2024 r.

Składanie dokumentów: od 14.10.2024 r. do 21.10.2024 r. 

Czesne

8 600 zł płatność jednorazowa 25.10.2024 r.
 

9 200 płatność w II ratach

I rata 4 600 zł płatna do 25.10.2024 r.

II rata 4 600 zł płatna do 10.03.2025 r.

 

9 600 zł płatność w VIII ratach:

raty I - VIII 1 200 zł każda płatna do 10 każdego miesiąca (pierwsza płatność wypada w październiku - wyjątkowo do 25 października 2024 r., pozostałe płatności bez zmian)