Code | SP-PRK-MJWM |
---|---|
Organizational unit | Faculty of Management |
Field of studies | Management |
Form of studies | Part-time |
Level of education | Postgraduate (post diploma) |
Language(s) of instruction | Polish |
Minimum number of students | 10 |
Admission limit | 50 |
Duration | 2 semesters |
Recruitment committee address | ul. Szturmowa 1/3 02-678 Warszawa tel. 22 55 34 181/ 022 55 34 032 e-mail: psm@wz.uw.edu.pl |
Office opening hours | Poniedziałek – Piątek w godz. 10.00-15.00 Soboty 9.00-15.00 (w dni zjazdu) Niedziele 9.00-12.00 (w dni zjazdu) |
WWW address | https://wz.uw.edu.pl/studia-podyplomowe/menedzer-jakosci-wyrobow-medycznych/ |
Required document | |
Ask a question |
Kandydaci
Grupa I – absolwentów uczelni wyższych posiadających doświadczenie w pracy u producentów wyrobów medycznych,
Grupa II – absolwentów uczelni technicznych (np. inżynieria materiałowa, technologia chemiczna, mechatronika), przyrodniczych (np. chemia, biologia, biotechnologia), medycznych, stomatologicznych, farmaceutycznych, weterynaryjnych i innych, pragnących zdobyć, poszerzyć i ugruntować wiedzę z zakresu regulacji prawnych, systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem w obszarze wyrobów medycznych,
Grupa III – absolwentów uczelni wyższych planujących swój rozwój zawodowy w obszarze wyrobów medycznych.
Opis Studiów
Dedykowany program edukacyjny, który przygotuje uczestników do efektywnego zarządzania procesami, jakością, rozumienia przepisów i standardów branży medycznej.
Celem programu jest dostarczenie uczestnikom: aktualnej wiedzy z zakresu przepisów, norm, najlepszych praktyk w branży medycznej oraz umiejętności do skutecznego zarządzania jakością
Program studiów
Program obejmuje 160 godzin zajęć praktycznych i teoretycznych z zakresu wymagań kompetencji regulacji z obszaru medycznego.
Wykładowcy
Zajęcia prowadzone są przez profesjonalny zespół m.in. dr Michał Pachowski, dr Katarzyna Rychlicka-Maraszek, dr Krzysztof Kałucki, dr Julita Majczyk, dr hab. Mariusz Trojanowski, prof. UW, dr n. med. I n. o z. Jacek Nowak.
Tryb studiów i częstotliwość zjazdów
Tryb studiów niestacjonarny, Zjazdy odbywają się przeciętnie, co dwa tygodnie w trybie hybrydowym sobota-niedziela.
TERMINY ZJAZDÓW: 1 SEMESTR
- 19 i 20.X.2024 r.
- 16 i 17.XI.2024 r.
- 23 i 24.XI.2024 r.
- 30.XI i 1.XII.2024 r.
- 14 i 15.XII.2024 r.
- 11 i 12.I.2025 r.
- 25 i 26.I.2025 r.
Zaliczenia
Zaliczenia odbywają się poprzez realizację oraz prezentację pracy zaliczeniowej w formie projektu organizacyjnego, realizowanego w 3-5 osobowych grupach zadaniowych, a także obecności na zajęciach.
Absolwenci
Współcześnie każdy producent wyrobu medycznego, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, musi posiadać osobę odpowiedzialną za zgodność regulacyjną. Wymagania kompetencyjne dla tychże osób zostały opisane w artykule 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. dla producentów wyrobów medycznych do ogólnego zastosowania, oraz w artykule 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. dla producentów wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro.
Zarządzanie obszarem zgodności regulacyjnych wymaga posiadania przez kandydatów najwyższych kompetencji, które można rozwijać na tym kierunku.
Rekrutacja
Rekrutacja odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń w systemie IRK.
W postępowaniu kwalifikacyjnym może wziąć udział osoba, która:
- posiada kwalifikację pełną co najmniej na poziomie 6 PRK uzyskaną w systemie szkolnictwa wyższego i nauki;
- zarejestrowała się w systemie IRK;
- wniosła opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 PLN w terminie zgodnym z harmonogramem.
Wymagane dokumenty
Kandydaci składają następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studia (generowane z IRK),
- kserokopię podpisanego przez kandydata dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich, magisterskich lub równorzędnego wydanego za granicą1)), potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez pracownika dziekanatu (na wydziale) lub notariusza lub oryginał zaświadczenia o ukończeniu studiów zawierającego informacje o poziomie,
- życiorys (generowany z IRK),
- oświadczenie o adresie poczty elektronicznej (generowane z IRK),
- zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności (generowane z IRK),
- dwie podpisane umowy o odpłatności za studia podyplomowe według wzoru z zarządzenia nr 5 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 16 stycznia 2023 r., uzupełnione o wymagane dane (imię i nazwisko, PESEL, dane teleadresowe, nr konta bankowego kandydata).
1) W przypadku, gdy kandydat legitymje się dyplomem ukończenia studiów wyższych uzyskanym za granicą:
- poświadczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych w formie legalizacji lub apostille,
- tłumaczenie przysięgłe dyplomu na język polski,
- zaświadczenie o uznaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych wydanego za granicą lub oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia takiego zaświadczenia w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania, ale nie później niż przed rozpoczęciem studiów (w przypadku gdy dyplom ukończenia studiów wyższych podlega obowiązkowi nostryfikacji - zaświadczenie o nostryfikacji dyplomu albo oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia zaświadczenia o nostryfikacji dyplomu w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania).
Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Studiów Podyplomowych w godzinach pracy sekretariatu lub przesłać pocztą z dopiskiem "studia podyplomowe" (decyduje data wpływu dokumentów do Wydziału Zarządzania) na adres:
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski
ul. Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa
Terminy
Termin rejestracji w systemie IRK: od 14.10.2024 r. do 18.10.2024 r.
Termin wniesienia opłaty rekrutacyjnej: do 19.10.2024 r.
Termin ogłoszenia wyników: 24.10.2024 r.
Składanie dokumentów: od 14.10.2024 r. do 21.10.2024 r.
Czesne
8 600 zł płatność jednorazowa 25.10.2024 r.
9 200 płatność w II ratach
I rata 4 600 zł płatna do 25.10.2024 r.
II rata 4 600 zł płatna do 10.03.2025 r.
9 600 zł płatność w VIII ratach:
raty I - VIII 1 200 zł każda płatna do 10 każdego miesiąca (pierwsza płatność wypada w październiku - wyjątkowo do 25 października 2024 r., pozostałe płatności bez zmian)