Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie - 2025/2026

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Digital Marketing, stacjonarne, drugiego stopnia

Szczegóły
Kod S2-DIM
Jednostka organizacyjna Wydział Zarządzania
Kierunek studiów Digital Marketing
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 15
Limit miejsc 90
Czas trwania 1,5 roku
Adres komisji rekrutacyjnej rekrutacja@wz.uw.edu.pl
tel. (22) 55-34-190
Adres WWW https://wydzialzarzadzania.wz.uw.edu.pl/
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Tura 1 (05.06.2025 00:00 – 09.07.2025 23:59)

Kierunek studiów realizowany w ramach „Zintegrowanego Programu Rozwoju Dydaktyki – ZIP 2.0, jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) (nr umowy: FERS.01.05-IP.08-0365/23-00).
Oznacza to, że studia na tym kierunku stwarzają dodatkowe możliwości rozwoju pasji i kompetencji przydatnych na intensywnie zmieniającym się rynku pracy.  

Uczestnicząc w Programie ZIP 2.0, dzięki funduszom europejskim, możesz korzystać m.in. z:
- dodatkowych zajęć prowadzonych przez praktyków i organizowanych we współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym,
- warsztatów wspierających umiejętność pracy w zespołach międzynarodowych i wielokulturowych, 
- indywidualnych wyjazdów krajowych i zagranicznych w celach naukowych i zawodowych,
- różnych form współpracy z badaczami z zagranicy, 
- zróżnicowanej oferty obozów szkoleniowych, zajęć terenowych i wyjazdów studyjnych,
- środków finansowych na pokrycie kosztów studenckich badań naukowych, 
- Tutoringu, czyli indywidualnego wsparcia ze strony nauczycieli akademickich, 
- programu mentoringu zawodowego przygotowującego do wejścia na rynek pracy, 
- możliwości realizacji projektów zespołowych społecznie zaangażowanych.

Sprawdź zasady korzystania z oferty Programu ZIP 2.0.  (wkrótce).

 

Dziedzina: nauki społeczne

Dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości

Język wykładowy: polski

Tytuł zawodowy, który uzyskasz po skończeniu studiów: magister

Gdzie i kiedy będziesz mieć zajęcia

Miejsce: Zajęcia odbywają się w Kampusie Służewiec, na Wydziale Zarządzania UW, przy ulicy Szturmowej 1/3

Czas: Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00

Jaką wiedzę, umiejętności i kompetencje zdobędziesz na kierunku Digital Marketing

Poznasz nowoczesny marketing od praktycznej strony – nauczysz się planować i realizować strategie marketingowe, tworzyć kampanie reklamowe i analizować ich skuteczność. Będziesz pracować z narzędziami cyfrowymi, sztuczną inteligencją, big data i automatyzacją. Dowiesz się, jak wykorzystywać social media, budować społeczności wokół marek i skutecznie zarządzać kampaniami w Google Ads, Meta Ads i innych platformach.

Zdobędziesz umiejętności tworzenia angażujących treści, storytellingu i budowania wizerunku marki online. Nauczysz się analizować dane, wyciągać wnioski i podejmować decyzje oparte na liczbach. Będziesz korzystać z narzędzi AdTech i MarTech, poznasz najnowsze rozwiązania, które zmieniają współczesny marketing.

Rozwiniesz też kompetencje miękkie – pracę zespołową, wystąpienia publiczne, debatowanie i prezentowanie pomysłów. To wszystko przygotuje Cię do pracy w dynamicznym, cyfrowym środowisku i pomoże odnaleźć się w roli nowoczesnego specjalisty lub menedżera marketingu.

Gdzie możesz znaleźć pracę po ukończeniu studiów Digital Marketing

Specjaliści z zakresu digital marketingu są potrzebni w każdej branży – od małych firm po międzynarodowe korporacje. Możesz pracować w sektorze prywatnym, ale też w instytucjach publicznych, takich jak administracja, edukacja, ochrona zdrowia czy służby mundurowe.

To także świetny punkt wyjścia, jeśli chcesz prowadzić własny biznes online. Możliwości jest wiele: możesz projektować kampanie jako specjalista ds. marketingu cyfrowego, analizować dane i optymalizować działania jako performance marketer lub analityk, tworzyć komunikację w mediach społecznościowych jako social media manager albo rozwijać sprzedaż online jako menedżer e-commerce. Jeśli interesuje Cię technologia i zmiany w firmach – możesz też odpowiadać za cyfrową transformację jako digital transformation manager.

Czy na kierunku studiów Digital Marketing są różne specjalności i specjalizacje

Nie ma sztywno określonych specjalizacji, ale program studiów jest elastyczny i pozwala dostosować naukę do własnych zainteresowań. Wspólna część kierunku obejmuje zajęcia z zakresu zarządzania i marketingu cyfrowego – to solidna podstawa, na której możesz budować swoje kompetencje.

Oprócz tego masz do wyboru różnorodne zajęcia, dzięki którym pogłębisz wiedzę w wybranych obszarach – takich jak media społecznościowe, analityka danych, e-commerce, storytelling, nowe technologie czy sztuczna inteligencja w marketingu. Sam decydujesz, w jakim kierunku chcesz się rozwijać.

Czego będziesz się uczyć na studiach Digital Marketing

Studia Digital Marketing to połączenie wiedzy z obszaru zarządzania, marketingu i nowoczesnych technologii. Program został zaprojektowany tak, aby przygotować Cię do pracy w dynamicznym, cyfrowym środowisku.

W module obowiązkowym poznasz fundamenty zarządzania i działania biznesu – nauczysz się autoprezentacji i zasad etykiety w relacjach zawodowych, pracy zespołowej i przywództwa. Zdobędziesz wiedzę z zakresu zarządzania ekorozwojowego i marketingowego, poznasz aktualne trendy rynkowe i sposób ich wykorzystania w praktyce biznesowej. Dowiesz się także, jak prowadzić badania i analizy rynku, planować działalność gospodarczą i poruszać się w jej prawnych ramach – zarówno w świecie offline, jak i online. Poznasz podstawy etyki biznesowej, zrozumiesz rolę kultury organizacyjnej i różnic międzykulturowych, a także rozwiniesz umiejętności korzystania z narzędzi IT w e-biznesie. Na każdym etapie studiów będziesz śledzić zmieniające się trendy rynkowe w cyklu zajęć opartych na analizie konkretnych przypadków biznesowych.

Zajęcia kierunkowe wprowadzą Cię w świat nowoczesnego marketingu cyfrowego. Nauczysz się tworzyć strategie marketingowe online, rozumieć cyfrowe zachowania konsumentów, prowadzić komunikację omnichannel oraz projektować i publikować angażujące treści cyfrowe. Poznasz narzędzia do analityki marketingowej i performance marketingu, które pozwolą Ci optymalizować działania w kampaniach reklamowych. Nauczysz się jak wykorzystywać nowe technologie w planowaniu i prowadzeniu działań marketingowych.

Dodatkowo masz możliwość wyboru przedmiotów zgodnych z Twoimi zainteresowaniami i celami zawodowymi – możesz pogłębiać wiedzę z zakresu digital marketingu, e-commerce, analityki danych, komunikacji czy technologii marketingowych.

To studia, które dają Ci nie tylko solidną wiedzę, ale też konkretne umiejętności – potrzebne na dzisiejszym rynku pracy i w świecie, który stale się zmienia. Jest to możliwe dzięki odpowiedniemu doborowi metod pracy. Nasze zajęcia są angażujące i inspirujące. Dobrze wyjaśniona podczas wykładów teoria jest podstawą dyskusji, pracy nad realnymi przypadkami oraz rozwiązywania problemów biznesowych. Wszystko to dzieje się podczas naszych ćwiczeń i konwersatoriów.

Czy podczas studiów będziesz realizować praktyki

Nie ma obowiązkowych praktyk, ale wiele zajęć pozwala zdobyć doświadczenie w działaniu. Część z nich ma formę warsztatową, opartą na pracy nad konkretnymi zadaniami. Spotkasz prowadzących, którzy na co dzień pracują w branży – dzielą się wiedzą i pokazują, jak wygląda praktyka. Dzięki temu łatwiej zorientujesz się, w jakim kierunku chcesz się rozwijać.

Czy podczas studiów istnieje możliwość realizacji jednego/kilku semestrów na innej uczelni

Tak, możesz skorzystać z programów MOST lub ERASMUS+.

Gdzie znajdziesz więcej informacji i programie studiów Digital Marketing

Wejdź na naszą stronę


Zasady kwalifikacji dla kandydatów z dyplomem polskim

Próg kwalifikacji: 25 pkt.

O przyjęcie na pierwszy rok studiów drugiego stopnia mogą ubiegać się osoby z dyplomem licencjata, magistra, inżyniera lub równorzędnym.

Dla kandydatów zostanie przeprowadzony egzamin pisemny w formie testu online, obejmujący zakres zagadnień z ekonomii i zarządzania.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania z egzaminu wynosi 50.
Próg kwalifikacji wynosi 25 punktów.

Literatura do egzaminu:
  1. Klincewicz K. (red), Zarządzanie, organizacje i organizowanie – przegląd perspektyw teoretycznych, Wydawnictwo Naukowe WZ UW, Warszawa 2016.
  2. Kotler, P., Keller K.L., Marketing, Rebis, Poznań 2019, Rozdziały 1, 8, 10, 12, 13,14,15,17,18 i 19

 

Zasady kwalifikacji dla kandydatów z dyplomem zagranicznym

Obowiązują takie same zasady, jak dla kandydatów z dyplomem uzyskanym w Polsce.

 

Sprawdzian kompetencji kandydata do studiowania w języku polskim

Kompetencje językowe kandydatów z dyplomami zagranicznymi, którzy nie posiadają honorowanego przez Uniwersytet Warszawski dokumentu poświadczającego znajomość języka polskiego (zgodnego z ogólnymi wymogami określonymi w uchwale rekrutacyjnej), sprawdzane są podczas egzaminu, o którym mowa w pkt. 1 lit. a.

Kompetencje te podlegają odrębnej ocenie.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w ocenie kompetencji językowych: 5.
Liczba punktów konieczna do uznania kompetencji językowych za wystarczające do podjęcia studiów w języku polskim: 3.

Punktacja dotycząca oceny kompetencji językowych nie jest wliczana do punktacji końcowej.

Wymagania dotyczące znajomości języka polskiego. >> Otwórz stronę! <<

 

Terminy

Egzamin: 16 lipca 2025 r., godz. 11:00 (egzamin przeprowadzony zostanie zdalnie na platformie Kampus-rekrutacja)

Ogłoszenie wyników: 22 lipca 2025 r.

Przyjmowanie dokumentów: 

  • I termin: 23-25 lipca 2025 r.
  • II termin (w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w pierwszym terminie): 28-29 lipca 2025 r.
  • III termin (w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w drugim terminie): 30-31 lipca 2025 r.
  • kolejne terminy wyznaczone przez komisję rekrutacyjną, w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w poprzednich terminach

 

Opłaty

Opłata rekrutacyjna (w tym opłaty wnoszone za granicą)

Opłata za wydanie legitymacji studenckiej (ELS)

 

Wymagane dokumenty

Lista dokumentów wymaganych do złożenia w formie papierowej w przypadku zakwalifikowania na studia

 

Dodatkowe informacje

Znajdź nas na mapie: Wydział Zarządzania